Czy jesteś zakłopotany wiedzą specjalistyczną dotyczącą importu samochodów z USA? To jest co robić

Auta z USA import Jeep CJ przez długi czas cieszył się reputacją wyłącznie w ciągu następnych dwóch. Jednak Jeep CJ-5 przetrwałby 2 lata. Zanim Jeep CJ-5 „Common” pojawił się w 1954 roku, Willys został przejęty przez szybko tonący Kaiser-Frazer. W przypadku Stanów Zjednoczonych nie byliśmy wyjątkiem, a ten okres był dodatkowo bardzo ważny dla krajowej branży motoryzacyjnej. Jego podręcznik sześciu prędkości pochodzi z Meksyku. Co więcej, zbadali, jak niska jest popularność samochodów elektrycznych auta z usa import w Ameryce Łacińskiej, jednak niewiele wyższe w Meksyku ceny są nieco wyższe. Poniżej znajdują się historyczne okazje do powstania tego samochodu wymienione w porządku chronologicznym. Inaczej niż w przypadku Jeepa CJ-2A, który do 1949 roku doczekał się 214.202 egzemplarzy. Niewiele różnił się od wojennego MB, miał identyczny rozstaw osi 80 cali i miał obserwację 48,25 cala, prześwit 8,63 cala, ładowność 800 funtów zdolności, a maksymalna masa całkowita samochodu wynosi 3420 funtów. Niektóre z najwcześniejszych wydarzeń dotyczyły słynnych jeźdźców mongolskich z Czyngis-chana, których zawody obejmowały wybieranie małych flag z dna poprzez przesuwanie się wokół i pod wierzchowcem jeźdźca, podczas gdy był on w pełnym galopie.

Jak sprowadzić auto z USA I chociaż rynek 4WD był w tamtych czasach stosunkowo niewielki, Jeep miał go większość. I rzeczywiście, każda jednostka produkcyjna i rynek wtórny byli zbyt zadowoleni, aby dostarczyć mnóstwo przykręcanych gadżetów dla rosnącej liczby rekreacyjnych klientów z napędem na 4 koła – wszystkie elementy, od twardych dachów po przystawki odbioru mocy, a nawet drzwi – dla pojazdu, dzięki czemu Jeep CJ jest z pewnością jednym z najbardziej lubianych nabywców motoryzacyjnych w erze walki wydawniczej 1946-1948. Jeepowi CJ z pewnością nie brakowało towarzystwa w latach 60., ponieważ Jeep nadal stymulował i wykorzystywał powoli rosnący rynek 4WD. Jeepster (Fashions VJ-2/VJ-3) przetrwał wyłącznie do 1951 roku i chociaż kombi (Mannequin 463, później Mannequin 685) przetrwał do początku lat 60., z każdym rokiem kupował coraz mniej. Ten ostatni zrodził linię pickupów Gladiator, a rok 1967 przyniósł odrodzenie myśli Jeepster, szybko działającego kabrioletu Commando, kombi, roadstera i pickupa. Te ostatnie są poza naszym zasięgiem, ale są fascynującymi odgałęzieniami, które w tej chwili okazały się pomniejszymi obiektami kolekcjonerskimi.

Sprowadzanie samochodów z USA